HOME AKTUALITY O SPOLEČNOSTI NÁŠ PRODUKT POMÁHÁME PRO MÉDIA KONTAKT
image
přidáno 01.4.2015 v 15:57
Český Provident získal ocenění Superbrands
Naše společnost byla letos poprvé zařazena do ročenky Superbrands, která shromažďuje zákaznicky nejoblíbenější značky. Je to pro nás další významné ocenění, které dokumentuje vztah našich zákazníků k naší firmě a hodnotí i jejich spokojenost s našimi službami.

Respondenti výzkumné agentury Gfk hodnotili více než 2500 vybraných obchodních značek podle toho, jak moc je jim daný brand známý a zda by si tuto značku sami pořídili. „Daný segment navíc vždy posuzovali lidé, kteří mají s těmito produkty zkušenosti. Finanční produkty tak známkovali pouze lidé, kteří si někdy brali půjčku. Z tisícovky takto vybraných značek poté 16 členná odborná komise vybrala pouhých 40 firem, které jsou zařazeny do každoročně publikované ročenky nejlepších značek,“ uvedl ředitel českých Superbrands Roman Sovják (na snímku vpravo). Ten v pondělí diplom s oceněním předal generálnímu řediteli Providentu Petru Šaštinskému a marketingové ředitelce Renatě Salata. „Vážíme si důvěry, kterou nám spotřebitelé a odborná porota dali a těší nás, že s podporou tohoto ocenění budeme moci náš brand dále rozvíjet,“ řekla Renata Salata.

O Superbrands  

Titul Superbrands se uděluje již 20 let v 88 zemích světa. Hodnotí nejlepší značky podle známosti, oblíbenosti a celkového image na cílovou skupinu. Vstup do soutěže je pouze na pozvání, nelze se do ní volně přihlásit. Při nominacích organizátoři vycházejí z databáze všech registrovaných obchodních značek (trade marks), kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Hodnocení vybraných značek a probíhá vždy do března daného roku, poté následuje předávání diplomů finalistům. Letošní ročenka vyjde na podzim a bude pokřtěna na slavnostním galavečeru. Vítězové mají právo používat titul Superbrands po dobu jednoho roku. 

Pro další informace kontaktujte:

Ondřeje Holoubka, tel: 602 212 385, ondrej.holoubek@provident.cz
aktualita 55 / 127