HOME AKTUALITY O SPOLEČNOSTI NÁŠ PRODUKT POMÁHÁME PRO MÉDIA KONTAKT
TOP · přidáno 28.2.2014 v 14:00
Provident získal 1. místo v anketě Zlatý měšec 2014 v kategorii Nejlepší úvěrová společnost!
Soutěžili jsme se 30 dalšími úvěrovými společnostmi a porazili jsme i některé z největších hráčů v sektoru financí. Od hlasujících jsme obdrželi známku 1,69 (jako ve škole - jednička je nejlepší, pětka nejhorší). Toto ocenění je pro nás mimořádně cenné, protože v této soutěži rozhodnutí nepochází od finančních expertů, ale přímo od našich zákazníků a široké veřejnosti.

Pořadí
1. Provident 1,69
2. ČSOB Leasing 1,75
3. Škofin 1,99
4. Cetelem 2,09
5. GE Money Auto 2,39

 
Cílem ankety bylo zvolit nejlepší finanční instituci z pohledu dostupnosti a kvality služeb. V roli porotců byli samotní čtenáři finančního serveru Měšec.cz, kteří jsou klienty těchto institucí. Podmínkou nominace bylo členství ve sdružení SOLUS, nebo v bankovním nebo v nebankovním úvěrovém registru, nebo v České leasingové a finanční asociaci. Celkem bylo nominováno 30 úvěrových společností. 


Kritéria hodnocení
• Jednoduchost poskytnutí úvěru (30 %)
• Cena úvěru: poplatky, úrokové sazby (50 %)
• Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod. (20 %)
• Slovní komentář k instituci

Měšec.cz napsal:

"Do roku 2012 se společnost Provident v první pětici výsledků ani neobjevila a teprve v loňské anketě se firma probojovala na páté místo s nelichotivou známkou 3,82. Z toho se Providenťáci poučili a během roku výrazně změnili svoji proklientskou orientaci. Za dvanáct měsíců tak se tak zkušenosti klientů se službami společností Provident Financial otočily ze známky 3,82 na 1,69, tedy o 180 stupňů. Ostatní společnosti mohou takový výsledek Providentu jen tiše závidět a měly by přehodnotit všechny své dosavadní draze placené průzkumy spokojenosti. Toto je důkaz, že když je vůle, během roku klienti dokáží ocenit kvalitu používaných služeb."

"Jde o společnost s transparentní poplatkovou politikou. A rovněž potvrzujeme, že její produkty nemají žádné skryté poplatky a mají svou velkou cílovou skupinu.“

mediální zpráva 11 / 69