HOME AKTUALITY O SPOLEČNOSTI NÁŠ PRODUKT POMÁHÁME PRO MÉDIA KONTAKT
image
1 VIDEO
přidáno 12.6.2019 v 15:34
Provident učí mladé levně cestovat, poznat placenou reklamu či hoax Druhou sérii videí Cash Crew vidělo přes 1,4 milionu lidí

Provident Financial ve spolupráci s agenturou Visibility Digital odvysílal dalších pět videí zvyšujících finanční gramotnost mladých. Projekt s názvem Cash Crew je učí, jak se orientovat ve světě financí pro ně srozumitelným jazykem. Důkazem, že forma videí rozezněla tu správnou strunu, je 1,1 milionu zhlédnutí a průměrná doba sledování videa 6,5 minuty. Třetí série je nyní v přípravě.     

Jak cestovat za babku, jak si na sociálních sítích najít práci, jak nenaletět hoaxům, kde se levně a dobře najíst a co je product placement – to jsou témata druhé série videí v projektu Cash Crew, za kterou stojí Provident Financial ve spolupráci s agenturou Visibility Digital. Ve videích se objevují i odborníci a influenceři, např. fotografka a travelblogerka Teru Menclová nebo herec a influencer Dominik Port.

Sledovanost stoupla oproti minulému roku o 106 %. Na 5 dílů a jednu upoutávku se dívalo celkem 1,4 milionu mladých, z nich tři čtvrtiny tvořili chlapci. Také průměrná doba zhlédnutí videa je u druhé série lepší. Z 3:16 minut se protáhla na 6:23 minut. „Zvolili jsme formát videa, protože je mladým lidem bližší než články nebo statické prezentace.,“ říká Lenka Kotvová z Visibility Digital a dodává“ Ke každému dílu jsme vytvořili také narativní hudební playlist na síti Spotify, který sloužil jako prostředek k opakování látky daného dílu. Nešlo totiž pouze o zábavný doplněk. Názvy jednotlivých písní tvořily (dokonce i ve větách) souhrn obsahu každé epizody.

„Finanční gramotnosti se na mnoha školách věnují jen okrajově anebo velmi abstraktně, takže v dětech taková vyučovací hodina nic nezanechá. Naše videa jsou pro mladé natolik praktická a přitom vtipná, že je řada základních a středních škol používá jako výukový materiál,“ říká Michal Dyttert, ředitel komunikace Provident Financial.

Upoutávku na druhou sérii si můžete prohlédnout zde.

mediální zpráva 73 / 81